9
Zurück

In den Warenkorb

Empfehlung per E-Mail versenden

Probeexemplar anfordern

Gerne schicken wir Ihnen ein Probeexemplar an die angegeben Adresse.
A Vygotskian Perspective on the Contribution of More Knowledgeable Others in Promoting Collaborative Learning in ECWA Theological seminary, Jos (JETS)

A Vygotskian Perspective on the Contribution of More Knowledgeable Others in Promoting Collaborative Learning in ECWA Theological seminary, Jos (JETS)

vonMbuh, Eric
Deutsch, Erscheinungstermin 08.08.2024
lieferbar

eBook

15,99 €
(inkl. MwSt.)
Standard
Empfehlung per E-Mail versenden

Buch (broschiert)

18,95 €
(inkl. MwSt.)
Standard
DetailansichtEmpfehlung per E-Mail versenden

Informationen zum Titel

978-3-389-05645-5
08.08.2024
2024
1
1. Auflage
eBook
PDF ohne DRM
26
München
Deutsch
503 kB
Akademische Arbeit aus dem Jahr 2024 im Fachbereich Pädagogik - Bewertungsmethoden, Noten, , Sprache: Deutsch, Abstract: The objective of this study is to investigate the possibility of transformation that arises from using a Vygotskian framework to understand the role of More Knowledgeable Others (MKOs) in promoting learning at ECWA Theological Seminary, Jos (JETS). This study examines the impact of social interaction and scaffolding on the educational process at JETS, drawing on Vygotsky's sociocultural theory. It highlights the significance of More Knowledgeable Others (MKOs), such as instructors and peers, in molding students' cognitive development and academic progress. The results emphasize the interactive and cooperative nature of the learning environment at JETS, which is consistent with Vygotsky's theoretical framework. By engaging in interactive encounters with others who possess different levels of expertise, students are effectively guided towards their zone of proximal development (ZPD). This process facilitates the gradual internalization of knowledge and abilities. This study highlights the need for deliberate curriculum design and instructional approaches that include More Knowledgeable Others (MKOs) in the educational experience. At JETS, the use of mentorship programs, peer teaching, and interactive classroom activities, which are based on Vygotskian principles, has been found to significantly improve educational outcomes. The Vygotskian perspective highlights the significant influence of More Knowledgeable Others (MKOs) in facilitating learning at ECWA Theological Seminary, Jos. By acknowledging and utilizing the capabilities of those with more expertise and knowledge, JETS can persistently foster a dynamic and intellectually engaging educational setting that fosters the cognitive and spiritual development of its students.
Kundenmitteilung
EU-Datenschutzgrundverordnung

Die DSGVO stärkt die Datenschutzrechte europaweit für uns alle. Bei vub haben wir aus diesem Anlass unsere Datenschutzerklärung grundlegend verändert:

  • Wir stellen noch übersichtlicher dar, wie und wofür wir personenbezogene Daten verarbeiten (wenn überhaupt, denn das Verwerten Ihrer persönlichen Daten ist überhaupt nicht unser Geschäft!).
  • Wir informieren in unserer neuen Datenschutzerklärung über die Kundenrechte.
  • Wir haben die Datenschutzerklärung übersichtlicher gestaltet.
  • Ab dem 25. Mai 2018 können Sie in Ihrem Kundenkonto im Menü unter „mein vub - Einstellungen“ den gewünschten Datenschutz selbst einstellen.

Bei Fragen wenden Sie sich bitte jederzeit an unseren vub-Kundenservice und Ihre bekannten Ansprechpartner unter premiumservice@vub.de.

Bestätigung